تیم فوتسال فردوس قم در دیداری حساس از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بزرگسالان باشگاه‌های کشور امروز به مصاف اهورا بهبهان می‌رود.
کد خبر: ۹۳۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ 11 February 2021

به گزارش تابناک قم، دیدارهای هفته سوم از دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال ایران عصر امروز برگزار می‌شود و فوتسالیست‌های تیم فردوس قم در دیداری فوق‌العاده حساس از گروه نخست ساعت 15 برابر تیم فوتسال اهورا بهبهان صف‌آرایی خواهند کرد.

این بازی خارج از خانه عصر امروز در حالی برگزار می‌شود که نماینده فوتسال قم از هشت بازی قبل خود در این گروه هشت امتیاز اندوخته و هم اکنون در جایگاه پنجم جدول هفت تیمی گروه نخست قرار دارد، رتبه‌ای که برای شاگردان حسین صبوری چندان مطلوب نیست و خطر سقوط به دسته پائین‌تر را برای آنها ایجاد کرده است.

در این رده‌بندی تیم گیتی‌پسند اصفهان با 17 امتیاز صدرنشین است، مقاومت شهرداری البرز با 16 امتیاز در رده دوم جای دارد و تیم کراپ الوند با 11 امتیاز و یک بازی کمتر رده سوم را در اختیار گرفته، اهورا بهبهان با 10 امتیاز در مکان چهارم است و فردوس قم با هشت امتیاز تیم پنجم جدول محسوب می‌شود.

فردوس باید بازی امروز با همانند بازی نیم‌فصل نخست از تیم اهورا بهبهان ببرد تا موقعیت خود را در جدول بهتر از قبل کند، زیرا تیم هفت امتیازی شهید منصوری قرچک و تیم 6 امتیازی شهروند ساری در رده‌های ششم و هفتم این گروه کاملا نماینده فوتسال قم را تهدید می‌کنند و از قضا قمی‌ها دو بازی با این دو رقیب دارند.

در لیست گلزنان باشگاه فردوس قم تا پایان هفته نهم لیگ برتر فوتسال روح‌الله ایثار با هشت گل در صدر است، وحید ندری سه گل زده، سیدحسین رضوی و شهاب بشری‌دوست دو گله هستند و علی میکائیلی، محمدمهدی کبیری، امیرحسین زینلی، ناصر اطمینان و مجتبی نعمتی نیز هر کدام یک گل زده‌اند.

در بین پاسورهای باشگاه فردوس قم تا پایان هفته نهم، روح‌الله ایثاری با چهار پاس گل بهترین عملکرد را داشته، محمدمهدی کبیری دو پاس گل داده، و ناصر اطمینان، سعید قاسمی، مهدی فتحی، سیدحسین رضوی به همراه شهاب بشری‌دوست هر کدام یک بار پاس گل داده‌اند و برای تیم خود موثر بوده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار