رئیس فناوری اطلاعات آموزش‌وپرورش اصفهان خبر داد:
رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش استان اصفهان از اجرای جدیدترین فاز توسعه شبکه شاد و افزایش امکانات و دسترسی‌های آن برای دانش‌آموزان و معلمان استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 11 February 2021

حمیدرضا خردمنددر خصوص جدیدترین فاز توسعه شبکه شاد و افزایش امکانات و دسترسی‌های آن برای دانش‌آموزان و معلمان، اظهار کرد: آخرین ورژن این شبکه با امکانات بیشتری شامل فضای ابری شخصی، بارگذاری و ارسال فایل تا ۱.۵ گیگا بایت، افزایش اعضای گروه‌های ایجاد شده، فعال کردن جی پی اس و افزایش سرعت و پهنای باند در اختیار معلمان و دانش‌آموزان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با افزایش تعداد سرورهای ورژن جدید شبکه شاد میزان سرعت آن افزایش پیدا کرده و نسخه تحت وب این شبکه کامل‌تر شده است، قبلاً گروهای ۹۰ نفری در شبکه شاد عضو بودند و در نسخه جدید این شبکه امکان عضویت ۵۰۰ نفر در یک گروه وجود دارد.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش استان اصفهان، تصریح کرد: در نسخه وب نیز امکانات مختلفی مانند مشاهده پخش زنده اضافه شده است و برخی از امکانات موجود در نسخه اندروید وجود دارد که مشکلات استفاده آن‌ها در گوشی اپل حل شده است.

وی با اشاره به آمار معلمان و مدیران استان عضو شبکه شاد، خاطرنشان کرد: تعداد ۵ هزار ۴۳۶ نفر از مدیران مدارس استان (۹۸.۲۳) و تعداد ۶۹ هزار و ۳۸۲ نفر از معلمان (۹۴.۲۳) عضو این شبکه آموزشی هستند و ۹۴.۵۳ درصد جمعیت دانش‌آموزی عضو هستند و این آمار، دانش آموزانی که از شبکه شاد خارج شده و نتوانستند دوباره وارد آن شوند یا با شماره تلفن در این شبکه احراز هویت شده‌اند را دربر نمی‌گیرد.

منبع: ایمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار