وزیر آموزش و پرورش:
تابناک-وزیر آموزش و پرورش نیز در این دیدار گفت: توجه ویژه به مقوله عدالت آموزش با اولویت مناطق کم برخوردار از جمله استان مرزی هرمزگان از اهم برنامه های وزارت آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۹۳۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 11 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،محسن حاجی میرزایی افزود: در بحث بیانیه گام دوم وزارت آموزش و پرورش با همه ی ظرفیت خود، اهتمام ویژه ای به تبیین بیانیه ی و اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در نظام تعلیم و تربیت دارد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به دستاوردهای آموزش و پرورش استان هرمزگان خاطرنشان کرد: روند تحولات در آموزش و پرورش استان چشمگیر است و درحوزه‌ ی آموزش متوسطه این استان دارای رشد مناسبی است که باید به این رشد شتاب بیشتری بخشیده شود.

به گفته حاجی میرزایی هرمزگان در جذب دانشگاه هنر آموزان هنرستانها بسیار موفق عمل کرده است و سرانه فضاهای آموزشی ایمن در آموزش و پرورش بسیار مطلوب است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین گفت:سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر تربیت چند ساحتی تاکید ویژه دارد که علاوه بر افزایش دانش باید در ابعاد مختلف دانش آموزان را رشد دهد.

حاجی میرزایی همچنبن با اشاره به پیامدهای بیماری کرونا اظهار داشت: در شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا فرصت پیوند با خانواده ها محکم تر از قبل شده است به طوری که خانواده ها دستیار معلم هستند و نقش آنها فراگیرتر و گسترده تر شده است.

وی در پایان گفت: گستردگی این اپیدمی ضرورت توجه به روش های نوین آموزشی را ایجاد کرد که خوشبختانه با کمک و تلاش شبانه روزی معلمان و مدیران عزیز تعلیم و تربیت هیچگاه در کشور تعطیل نشد و روند اجرای برنامه‌های آموزشی را به روش های حضوری و غیر حضوری دنبال کرده ایم.

ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای گمنام، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آموزشی، گفت و گوی زنده در شبکه شاد با مدیران و معلمان، نشست حضوری با منتخب فرهنگیان و شورای معاونین و روسای شهرستانها و مناطق استان و بازدید از چند واحد آموزشی از اهم برنامه های سفر یکروزه وزیر آموزش و پرورش به استان هرمزگان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار