معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست با انبوه سازان اصفهانی تورم را علت تاخیر در شروع این طرح بیان کردو گفت: قیمتی که روز اول اعلام شده، متفاوت با قیمت تحویل است.
کد خبر: ۹۳۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲ 11 February 2021
محمود محمود زاده با بیان اینکه ۵۰۴ هزار واحد اقدام ملی در دست احداث است که تا پایان امسال این تعداد افزایش می‌یابد افزود: ۳۰۰ هزار مسکن هم برای دهک‌های ۳ تا ۱۰ در نظر گرفتیم که تا پایان دولت ساخته و تحویل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امروز در استان‌های مختلف کشور نیاز سنجی دقیقی برای مسکن شده است گفت: این برای اولین بار در کشور صورت گرفته است تا میزان احتیاج به مسکن در هر استانی مشخص شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مقرر شده است سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور ساخته شود تا نیاز کشور در ۵ سال تامین شود افزود: از منابع مالیات بر ساخت و ساز مسکن تسهیلاتی از بانک‌های مختلف به ساخت مسکن اختصاص داده می‌شود.
محمود زاده بااشاره به اینکه شهرداری هم باید برای صدور پروانه ساخت تسهیلاتی در نظر بگیرد تا قیمت تمام شده مسکن کاهش یابد گفت: در تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی با سازمان نیرو‌های مسلح و وزارت آموزش و پرورش مقرر شد با تامین زمین برای آن‌ها ساختمان‌های ساخته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار