معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، از تشکیل پرونده گران‌فروشی به ارزش ۱.۸ میلیارد ریال برای یک مرغداری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹ 13 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،حسین بیگلری امروز در جمع اصحاب رسانه در راستای تشدید نظارت بر بازار در ایام پایانی سال و جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت‌ها، اکیپ‌های بازرسی و نظارت متشکل از بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و ... و به‌طور ویژه‌بر کشتارگاه‌ها و مرغداری‌ها نظارت می‌کنند.

وی از برخورد قانونی با هرگونه گران‌فروشی، عرضه خارج شبکه، عدم رعایت موازین بهداشتی و... خبر داد و گفت: در راستای نظارت مستمر بر بازار مرغ از مراکز تأمین، توزیع و عرضه، روز گذشته یک واحد تولیدی مرغ اقدام به گران‌فروشی کرده بود شناسایی و پرونده به ارزش ۱.۸ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین طی بازرسی‌های مستمر توسط بازرسان پرتلاش معاونت مذکور از مراکز پخش سیگار در سطح شهر، سه پرونده قاچاق در این رابطه، با ارزش بیش از 47 میلیون ریال تشکیل و جهت پیگیری و صدور احکام بایسته به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

وی افزود: سیگارهای قاچاق مکشوفه ضبط و به اموال تملیکی تحویل داده شد.

بیگلری در پایان، یادآور شد: از همراهی و مساعدت همشهریا که با ارسال گزارش‌ها و شکایات خود از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری؛ ما را در انجام وظایف‌مان را یاری می‌کنند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌‌کنیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار