اعضای شورای شهر تهران، در نشست امروز /یکشنبه/ خود میزبان رییس سازمان بهزیستی کشور هستند که گزارشی از عملکرد این سازمان به ویژه در پایتخت ارائه می‌دهد و در ادامه اعضای شورا لوایح و طرح های مختلفی را بررسی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۴۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵ 14 February 2021

 

به گزارش تابناک تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و هفتاد و دومین جلسه خود، قرائت نطق پیش از دستور محمد جواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار دارند.

همچنین وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور در نشست امروز شورای شهر، در خصوص فعالیت های این سازمان گزارشی ارائه خواهد کرد.

در ادامه جلسه لایحه آیین نامه مصوبه شهر دوستدار سالمند بررسی خواهد شد.

طرح «دستورالعمل حصار کارگاهی در پروژه‌ های ساختمانی» و لایحه شهردار درباره «اساسنامه‌ های ۱۹ سازمان وابسته به شهرداری تهران و آیین‌نامه‌ های مالی و معاملاتی و اداری و استخدامی سازمان‌های شهرداری تهران» از دیگر موارد مورد بررسی در نشست امروز است.

در این نشست همچنین لایحه دیگر شهردار در خصوص «تعیین و اخذ خسارت و حمل بار اضافه وسایل نقلیه باری در شهر تهران» بررسی می‌شود.

در ادامه نیز لوایح شهردار در خصوص «اصلاح ماده دوم مصوبه تامین منابع مالی پایدار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و راهکارهای ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات و آموزش شهروندان شهر تهران» و «ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی» مورد بررسی قرار می گیرد.

ارایه صورتجلسه پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران و بررسی تعدادی از پلاک ثبتی ها پایتخت از حیث باغ یا غیر باغ بودن از دیگر دستورهای نشست امروز شورای شهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار