قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛
تابناک- قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیا اینکه نباید نقد مسئولین به توهین تبدیل شود، گفت: در صورت تایید آمر به معروف و ناهی از منکر بودن عادل فردوسی پور در حوزه ورزش تایید شود ستاد از او حمایت می‌کند.
کد خبر: ۹۴۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹ 14 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر حجت الاسلام والمسلمین روح الله میرزایی در جمع خبرنگاران بوشهر با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در کشور جای خود را به خوبی در بین دستگاه های اجرایی پیدا کرده است، اظهارداشت: در حال حاضر شورای امر به معروف و نهی از منکر در ۹۰ درصد ادارات کشور فعال است.

وی با اشاره به توهین کنندگان به رئیس جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: اگر زمینه امر به معروف و نهی از منکر برای مسئولین وجود داشت این مشکلات به وجود نمی‌آمد.

قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه نقد سازنده زمینه ساز توسعه و پیشرفت پیشتر است، بیان کرد: نباید نقد به توهین و تخریب تبدیل شود.

میزایی تصریح کرد: در صورت تایید آمر به معروف و ناهی از منکر بودن عادل فردوسی پور در حوزه ورزش  ستاد از او برای بازگشت به عرصه فعالیت  او حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تفاهم نامه ای با قوه قضاییه امضا کرده ایم، خاطرنشان کرد: در راستای این تفاهم‌نامه وکیل رایگان برای این افراد در نظر گرفته می‌شود که از زمان امضا این تفاهم‌نامه ۴۰۰ نفر از وکیل رایگان بهره مند شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار