استاندار کرمانشاه توهین‌کنندگان به رییس جمهوری را گروهی خودسر توصیف کرد و گفت: اقدام آنان در واقع توهین به آرای بیش از ۲۴ میلیون ایرانی بود که امیدوارم دستگاه قضایی به‌ صورت قانونی با آن برخورد کند.
کد خبر: ۹۴۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 15 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،هوشنگ بازوند در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوال ایرنا توهین عده‌ای از افراد به رییس جمهوری را «یک بداخلاقی» دانست و گفت: توهین یک گروه خودسر به رییس جمهوری که ۲۴ میلیون رای دارد و رهبر معظم انقلاب این رأی را تأیید کرده‌اند، در واقع توهین به همه آن ۲۴ میلیون رأی‌دهنده بوده است.

بازوند با اشاره به ۴۲ سال تمرین دموکراسی و مردم‌سالاری دینی در کشور گفت: این بداخلاقی‌ها نباید مردم‌سالاری دینی را که یادگار امام راحل بوده است، دچار خدشه کند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: همه مردم و مسوولان از این اقدام توهین‌آمیز ناراضی هستند زیرا این اقدام توهین به آرای ملت ایران بود.

او ابراز امیدواری کرد که مشابه این اتفاقات دیگر در کشور رخ ندهد و دستگاه قضایی هم به‌صورت قانونی با توهین‌کنندگان برخورد کند.

به ‌گزارش ایرنا، در حاشیه راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در یکی از استان ها، جمع محدودی از موتورسواران شعار توهین آمیزی علیه رییس جمهوری سردادند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار