مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر؛
تابناک- مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر از تحقق ۸۰ درصدی بودجه شهرداری‌های استان بوشهر تا پایان دیماه سال جاری خبر داد. 
کد خبر: ۹۴۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ 15 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، حمید بردستانی اظهار داشت: افزایش سطح کیفی خدمات رسانی به مردم در شهرهای مختلف استان مورد تاکید قرار دارد و در این راستا از همه توان خود بهره می‌بریم.

وی افزود: سرکشی به شهرهای مختلف استان در دستور کار است و با شناخت مشکلات و دغدغه های شهروندان برای بهبود وضعیت از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر از تحقق ۸۰ درصدی بودجه شهرداری‌های استان بوشهر تا پایان دیماه خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس آمار موجود، میزان تحقق بودجه کل شهرداری‌های استان در ۱۰ ماهه اول سال قریب به ۸۰ درصد است.

بردستانی در ارتباط با تحقق بودجه شهرداری مرکز استان نیز تصریح کرد: بودجه سالجاری شهرداری بوشهر فقط ۶۱ درصد تا پایان دیماه محقق شده است.

وی افزود: بودجه مصوب شهرداری در سال ۹۹ بیش از ۳۴۱ میلیارد تومان بوده که تا پایان دیماه ۲۰۹ میلیارد تومان از آن تحقق پیدا کرده است.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر ابراز داشت: با توجه به فرصت ۲ ماهه تا پایان سال، شهرداری و شورای اسلامی شهر باید برای تحقق آن تمام توان خود بکار گیرند.

بردستانی یادآور شد: ارزش افزوده دریافتی شهرداری بوشهر در همین مدت ۱۳۹ میلیارد تومان یعنی معادل ۶۶ درصد بودجه تحقق یافته، است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار