استاندار هرمزگان در شورای آموزش و پرورش استان:
تابناک-استاندار هرمزگان توسعه هنرستان‌ها را از راهکارهای مهم برای تربیت نیروی انسانی ماهر دانست و بر لزوم احداث هنرستان های تخصصی در کنار صنایع، پالایشگاه‌ها، مناطق ویژه اقتصادی و کشتی‌سازی در هرمزگان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷ 15 February 2021

با گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، فریدون همتی در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان، توسعه هنرستان‌ها را از راهکارهای مهم برای تربیت نیروی انسانی ماهر دانست و عنوان کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر دانش‌آموزان هرمزگان استقبال خوبی از رشته‌های مختلف در هنرستان‌ها داشته اند.

وی ادامه داد: تربیت و مهارت آموزی دانش آموزان در هنرستان ها موجب می‌شود تا آینده شغلی و تحصیلی خوبی داشته باشند و با مهارت به سرعت جذب بازار کار شوند.

استاندار هرمزگان افزود: ۹ هنرستان و دبیرستان جدید در استان هرمزگان در حال احداث است که مقرر شده تا پایان سال جاری دو مورد از آنها تکمیل و مابقی نیز تا مهر سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسند.

همتی تصریح کرد: باید هنرستان های تخصصی در کنار صنایع، پالایشگاه‌ها، مناطق ویژه اقتصادی و کشتی‌سازی در هرمزگان احداث شود، تا ارتباط و پیوند خوبی میان دانش آموزان با این مجموعه ها برقرار شود.

وی با اشاره به پیگیری تامین تبلت برای دانش آموزان فاقد تبلت در هرمزگان، گفت: تاکنون تعداد دو هزار و ۳۶۰ دستگاه تبلت، تهیه و میان دانش‌آموزان فاقد تبلت در هرمزگان توزیع شده است و طی هفته های آینده نیز هزار و ۴۵۰ دستگاه تبلت دیگر خریداری و میان این دانش‌آموزان در مناطق مختلف استان توزیع خواهد شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: حدود ۹ هزار دستگاه تبلت برای دانش آموزان فاقد تبلت در هرمزگان نیاز است که تلاش می‌کنیم با کمک خیرین، دستگاه‌های اجرایی، نهادهای حمایتی و بانک‌ها این تعداد به سرعت تامین و در راستای آموزش دانش آموزان به آنها تحویل داده شود.
انتهای پیام/363

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار