مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران گفت: ۱۲۸ طرح صنعتی در این استان با ۲ هزار و ۳۱۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای ۵ هزار و ۷۲۹ نفر تا پایان دوره دولت دوازدهم به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۴۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ 20 February 2021

 

فریدون عطایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به وضعیت طرح های صنعتی در دست اجرای استان تهران اشاره کرد و افزود: پیشرفت فیزیکی این ۱۲۸ طرح صنعتی هم اکنون به بیش از ۸۰ درصد رسیده است.

وی یادآورشد: استان تهران هم اکنون ۹۵ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی کمتر از ۲۰ درصد، سرمایه گذاری یک هزار و ۸۶۴ میلیارد و ۷۵۴ میلیون تومان و پیش بینی اشتغال چهار هزا و ۱۲ نفر در دست اجرا دارد.

عطایی اظهارداشت: تعداد طرح های صنعتی با پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۴۰ درصد به ۷۸ مورد می رسد که برای اجرای آنها ۳۷۷ میلیارد و ۲۹۳ میلیون تومان سرمایه گذاری و ۲ هزار و ۸۲۹ نفر اشتغالزایی پیش بینی شده است.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران گفت: ۱۱۲ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی ۴۰ تا ۶۰ درصد، سرمایه گذاری ۵۹۰ میلیارد و ۸۹۴ میلیون تومان و اشتغالزایی سه هزار و ۴۵۶ نفر نیز در دست اجرا قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰۹ طرح صنعتی با سرمایه گذاری یک هزار و ۳۱ میلیارد و ۹۶۵ میلیون تومان و پیش بینی اشتغال پنج هزار و ۱۶۲ نفر وجود دارد که پیشرفت فیزیکی آنها بین ۶۰ تا ۸۰ درصد است.

عطایی ادامه داد: در مجموع هم اکنون ۵۲۲ طرح صنعتی در مناطق مختلف استان تهران در دست اجراست که برای آنها ۶ هزار و ۱۸۰ میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان سرمایه گذاری و ایجاد فرصت اشتغال ۲۱ هزار و ۲۵۱ نفر پیش بینی شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار