سرپرست شبکه بهداشت دهلران
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت : در یک هفته گذشته تعداد ۱۸۱ مورد تست PCR وتعداد ۱۵۹ مورد Rapid test گرفته شده که 35نفر مبتلا شناسایی شدند.
کد خبر: ۹۴۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 20 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبد الصاحب شریفی در گفت گو با خبرنگار ما بیان داشت: شهروندان با مشاهده هرگونه علائم کرونا حتی سرماخوردگی خفیف به نزدیک ترین مرکز جامع سلامت مراجعه نمایند.

وی اظهار داشت: مراجعه به موقع تأثیر زیادی در شناسایی، روند درمان و بهبود مبتلایان دارد و از مردم درخواست می‌کنیم چنانچه علائم کرونا و یا حتی سرماخوردگی خفیف را داشتند به سرعت خود را به مراکز جامع سلامت شهری یا روستایی معرفی کنند تا ضمن ویزیت توسط پزشک، در صورت لزوم از آنها تست رایگان کرونا انجام شود.

وی گفت: باتوجه به مشاهده ویروس جهش یافته انگلیسی در استان خوزستان و اعلام وضعیت نگران کننده در اکثر شهرهای این استان شهروندان از سفر به استان خوزستان خودداری کنند.

شریفی گفت: مهمانی‌های خانوادگی، مراسم‌های عروسی و برگزاری مراسمات عزا و عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند زمینه برای افزایش مبتلایان در شهرستان باشد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: در چند ماه گذشته مردم شهرستان رعایت پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کردند ولی در چند هفته اخیر استفاده از ماسک در سطح معابر عمومی و تجمعات کاهش یافته، که بسیار نگران کننده است/م

بیشتر بخوانید : 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار