بهرام فاضلی زاد:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تا کنون ٢١٠٠ نفر در حوزه های مختلف هنری، هنر کارت دریافت کرده اند که از این تعداد به ١٧٩٠ کارت، پول واریز گردیده است.
کد خبر: ۹۴۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 20 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهرام فاضلی زاد در نشست، مراسم نمادین اهدا هنر کارت به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید اقدامات زیربنایی در حوزه ارتقا شاخص های فرهنگی، هنری و رسانه ای در کشور انجام شده، شاید یکی از بهترین اقدامات این دولت در حوزه  حمایت های تأمینی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه است، فرهنگ بحث عمیق و زیرساختی و مبنایی است.

وی افزود: اگر به دنبال توسعه هستیم مبنای آن فرهنگ است، جلسه امروز برای تجلیل از کسانی است که در این مسیر گام برداشتند و هدف بیان خدمات دولت در این موضوع است، در همین نشست از مدیر تبلیغات اسلامی استان تقدیر می کنم که 1200 میلیارد ریال کمک برای اصحاب و فرهنگ و هنر با تلاش وی جمع آوری شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: 2100 نفر تا کنون هنر کارت در حوزه های مختلف دریافت کرده اند و تقریبا تمام حوزه ها را در بر می گیرد در یکسال اخیر به کارت حدود 1790 نفر پول واریز می شود، اکنون در حال توزیع هستیم، تا کنون حدودا 2 میلیارد و 685 میلیون تومان وجه بلاعوض به اصحاب رسانه پرداخت شده البته کمک های دیگر را هم شامل می شود.

فاضلی زاد تاکید کرد: آنچه امروز حاصل شده، ماحصل تلاش تمامی همکاران است که تعدادی از آنان امروز در جلسه حضور دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار