رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۸ نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی خواستار تعطیلی ۲ هفته‌ای خوزستان به دلیل گسترش کرونا هستند.
کد خبر: ۹۴۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱ 21 February 2021

سیدکریم حسینی بیان کرد: امروز با معاون پارلمانی رییس جمهوری در این خصوص صحبت کردم و درخواست نمایندگان خوزستان در مجلس و دیگر مسوولان استان در این زمینه به وی منتقل شد.

وی افزود: نظر ستاد مدیریت کرونای خوزستان بر تعطیلی است ولی متاسفانه این موضوع در ستاد ملی کرونا مورد موافقت قرار نگرفته است و دلیل آن را هم نمی‌دانیم.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: خوزستان وضعیت خوبی از لحاظ کرونا ندارد و بیمارستان‌ها پاسخگوی تعداد بالای مراجعان نیستند به همین دلیل خواستار تعطیلی ۲ هفته‌ای استان هستیم.

وی افزود: این تعطیلی اگرچه بخشی از کار است اما برای آرامش مردم و کاهش رفت و آمدها بسیار مهم است و مطالبه اصلی نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: خوزستان تنها استان قرمز کشور بوده و دارای ۱۱ شهرستان قرمز است به همین دلیل باید خوزستان تعطیل شود تا به بقیه استان‌ها آسیب وارد نشود.

حسینی بیان کرد: میزان تست روزانه کرونا در خوزستان هم باید افزایش یابد تا بیماریابی به سرعت انجام شود.

وی گفت: همچنین در مرحله دوم واکسیناسیون کرونا، تعداد واکسن‌های در نظر گرفته برای خوزستان باید بیشتر شود.

وی اضافه کرد: همچنین بیمارستان‌های استان برای رسیدگی بهتر به بیماران باید مجهز شوند که آقای جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی قول مساعد داده است.

هم اکنون ۱۱ شهرستان خوزستان قرمز کرونایی و هشت شهرستان در حالت نارنجی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار