رهگیری افراد در سمانه ماسک؛
تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی استاندار سمنان بابیان اینکه رهگیری افراد در سامانه ماسک هنگام مراجعه به ادارات الزامی است، گفت: کرونایی‌ها تا ۱۴ روز حق ورود به دستگاه اجرایی استان را ندارند.
کد خبر: ۹۴۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ 22 February 2021

Image result for حبیب الله خجسته پور

 

معاون سیاسی استاندار سمنان صبح دوشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری ضمن بیان اینکه افراد در صورت داشتن تست کرونای مثبت و حتی نداشتن علائم، حداقل ۱۴ روز می‌بایست در منزل قرنطینه بوده و با دیگران ارتباط نداشته باشند، ابراز داشت: متأسفانه برای برخی از مبتلایان به کرونا رعایت اصول قرنطینه امری لازم و پراهمیت تلقی نشده و آن را جدی نمی‌گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه مبارزه با موج چهارم کرونا مشارکت همه افراد را می‌طلبد، ابراز داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهر سمنان تا ۱۵ اسفند موظف‌اند تا در هنگام ورود افراد به آن دستگاه با دریافت کارت یا شماره ملی مراجعان، نسبت به ثبت و ره‌گیری کد ملی در سامانه ماسک اقدام و از عدم ابتلای فرد به کرونا اطمینان حاصل کنند.

حبیب الله خجسته پور بابیان اینکه به‌منظور برخورد با افرادی که قوانین کرونایی و اصول قرنطینه‌ای را رعایت نمی‌کنند ممنوعیت‌هایی ایجادشده است، افزود: تشخیص کرونای مثبت برای هر فرد مبتلا منجر به ثبت شماره ملی به مدت ۱۴ روز در سامانه ماسک می‌شود لذا افراد با تست کرونای مثبت تا ۱۴ روز پس از اعلام نتیجه مثبت حق ورود به هیچ دستگاه اجرایی را ندارند.

خجسته پور تأکید کرد: کمیته بازرسی ستاد استانی کرونا و کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با مراجعه به ادارات و دستگاه‌های اجرایی از اجرای طرح شناسایی افراد و ثبت کد ملی در سامانه ماسک هنگام ورود افراد به دستگاه اجرایی می‌بایست اطمینان حاصل کنند.

وی بابیان اینکه فروشگاه‌های بزرگ سمنان نیز موظف به اجرای قانون هستند، افزود: اداره کل راهداری و خدمات جاده‌ای استان، شرکت‌های مسافربری، راه‌آهن، دفاتر فروش بلیت هواپیمایی و غیره نیز برای صدور بلیت حتماً کد ملی افراد را باید در سامانه ماسک ثبت و در صورت تائید ابتلای افراد به بیماری کرونا از ارائه خدمات به آنان پرهیز کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار