معاون استاندار تهران:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران با پرهیز از ورود به منازعات سیاسی تنها به کار تخصصی خود بپردازند.
کد خبر: ۹۴۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ 23 February 2021

 

عبدالرضا چراغعلی صبح سه شنبه در نشست مشترک با مسعود مرسلپور، فرماندار شهرستان اسلامشهر و مسئولین و مدیران شهری شهر احمد آباد مستوفی اظهار داشت: واقعیت این است که در حوزه مدیریت شهری وتعیین حریم شهر احمدآباد خیلی موفق عمل نشده است و تعیین تکلیف حریم شهر احمد آباد مستوفی با طی مراحل حقوقی و قانونی در حال انجام است.

چراغعلی گفت: عدم تعیین تکلیف حریم شهر احمدآباد مشکلات فراوانی را برای مردم این بخش ایجاد کرده و به زودی این موضوع تعیین تکلیف می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بیان داشت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران با پرهیز از ورود به منازعات سیاسی تنها به کار تخصصی خود بپردازند و نتایج جلسات ومصوبات خود را با همکاری رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند.

وی عنوان داشت: شوراها مطهر جمهوریت نظام هستند و شوراها با پرهیز مسائل سیاسی فقط باید به خدمت رسانی فکر کنند و در اندک فرصت باقی مانده با پرهیز از اقدامات نمایشی به خدمت گذاری به شهروندان اهتمام کنند

معاون استاندار تهران بیان داشت: شهرداران اقدام به تدوین برنامه چشم انداز ۵ ساله با نگاهی کارشناسی و واقع بینانه کنند به سمت برون سپاری برخی خدمات اقدام کنند.

گفتنی است معاون استاندار تهران به همراه مدیران کل حوزه معاونت عمرانی استانداری با هدف بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان اسلامشهر امروز سه شنبه ۵ اسفندماه به شهرستان اسلامشهر سفر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار