عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران درمورد اختصاص سهمیه واکسن کرونا تذکر داد و خواستار اعلام شفاف ظرفیت و اسامی دریافت کنندگان واکسن شد.
کد خبر: ۹۴۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 23 February 2021

 

به گزارش تابناک تهران حجت نظری روز سه شنبه در جریان دویست و هفتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به انتشار نامه ای مبنی بر درخواست قرارگرفتن هنرمندان در اولویت دریافت واکسن کرونا گفت: این نامه‌ واکنش‌های زیادی را درپی داشت و خوشبختانه با موضع‌گیری به موقع هنرمندان مردمی، مشخص شد آنچه گفته شده، مطالبه‌ای جدی از سوی اکثریت هنرمندان کشور نبوده است.

وی با بیان اینکه تذکر من خطاب به شهرداری تهران و ستادملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت است، افزود: لازم است این ستاد اولویت‌هایش برای واکسن کرونا را به طور شفاف و با اعلام ظرفیت و اسامی دریافت کنندگان واکسن، اعلام کند.

نظری ادامه داد: شهرداری تهران هم باید ترتیبی اتخاذ کند تا کارگران شهرداری، رانندگان تاکسی، اتوبوس، راهبران قطارهای مترو، کارمندان و ماموران ایستگاه‌های مترو، پاکبانان، کارمندان میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های بزرگ، آتش‌نشانان، کارمندان بهشت زهرا (س) و تمام کسانی که به عنوان کارمندان شهرداری در صف اول مقابله با کرونا هستند جزو اولویت‌های دریافت واکسن قرار گیرند.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: چرا که این افراد در تمام روزهایی که گروه های مختلف شهروندان با محدودیت یا کاهش ساعات کاری همراه بودند، با حداکثر توان درحال ارائه خدمات به شهروندان بودند و متاسفانه تعدادی از آنان نیز به کرونا مبتلا شده و حتی مواردی نیز جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: لازم است شهرداری تهران با استفاده از هر ابزاری که در اختیار دارد رایزنی و پیگیری‌های خود را آغاز کند و از طرف دیگر نیز ستادملی مقابله با کرونا نیز به جای اختصاص واکسن به مسئولان، آن را در مرحله اول به شهروندانی اختصاص دهد که به خدمت رسانی به شهروندان دیگر مشغولند و در معرض آسیب کرونا قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار