کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران اعلام کرد: ‌سه عضو این کانون برگزیده مسابقه بین‌المللی هنرهای زیبا کودکان «لیدیسه» کشور چک شدند.
کد خبر: ۹۴۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 23 February 2021

 

به‌ گزارش تابناک تهران به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، «مهتا عابد» ۱۳ ساله از مرکز ۱۶ کانون استان تهران در بخش عکس موفق به کسب نشان رز لیدیسه شد.

همچنین «ملیسا رضوی» ۹ ساله از مرکز ۲۱ کانون تهران دیپلم افتخار بخش نقاشی و «شادی اسماعیل ‌نیا» ۱۶ ساله از تهران دیپلم افتخار بخش عکس این رویداد بین‌المللی را از آن خود کردند.

براساس این گزارش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۱۹۱ اثر نقاشی و ۱۵۰ قطعه عکس در چهل و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا کودکان «لیدیسه» کشور چک شرکت کرد.

نمایشگاه هنرهای زیبا کودکان «لیدیسه» کشور چک در سال ۲۰۲۰ با موضوع «منظره و چشم انداز» در ۲ بخش نقاشی و عکس برگزار شد و از میان ۲۲ هزار و ۲۱۶ اثر رسیده از ۷۸ کشور دنیا سه عضو مراکز فرهنگی ‌هنری کانون استان تهران برگزیده شدند.

برگزیدگان کانون تهران در مهرواره "ستاره‌های بی‌نشان"

همچنین براساس اعلام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، ۱۱ نفر از اعضای این کانون در سه بخش نقاشی، داستانک و شعر مهرواره ستاره‌های بی نشان به عنوان های شایسته تقدیر و برگزیده دست پیدا کردند.

در بخش نقاشی در مجموع ۵۹ اثر از کانون استان تهران ارسال شده است و از این میان ۹ اثر از مارینا رسولی مرکز ۴۰، مهسا بهزادی اسلامشهر ۲، محمدرضا موسایی مرکز ۲۱، دانیال رضائیان مرکز ۲۱، سونیا اشخاصی مرکز ۱۴، سپیده بحرودی مرکز ۱۴، ماریا پناهیان همدانی مرکز ۳۷، مهدا خوش منش مرکز ۲۶ و ریما کمالی از مرکز ۴۳ شایسته تقدیر اعلام شدند.

همچنین در بخش ادبی در مجموع ۹۰ اثر به کانون استان تهران ارسال شده است که تینا فتح اللهی در بخش داستانک شایسته تقدیر و یاس غلاملو به عنوان برگزیده اعلام شد.

فراخوان مهرواره هنری و ادبی «ستاره‌های بی‌نشان» در قالب آثار نقاشی، عکس، شعر و داستانک برای قدردانی از زحمت‌های مدافعان سلامت و کادر درمان در پاییز سالجاری از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار