استاندار آذربایجان شرقی از راه‌اندازی فاز نخست کارخانه نوآوری تبریز با مشارکت شهرداری تبریز خبر داد و خواستار پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبار و مسائل حقوقی این پروژه از سوی منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی شد
کد خبر: ۹۴۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 23 February 2021

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در جلسه بررسی راه‌اندازی کارخانه نوآوری تبریز، گفت: توسعه اقدامات فناورانه و نوآورانه یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه در مسیر توسعه و شکوفایی اقتصادی است.

 

وی با تاکید بر اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی در این زمینه، اظهار داشت: انتظار داریم بخش خصوصی هم در این زمینه ارتباطات بیشتری با نهادهای متولی داشته باشد.

 

پورمحمدی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌اندازی کارخانه نوآوری تبریز، گفت: عملیات احداث و تجهیز فاز نخست این مجموعه در آینده نزدیک در فضایی نزدیک به یک هزار مترمربع با همکاری شهرداری تبریز آغاز می‌شود.

 

استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: منطقه ویژه علم و فناوری برای جذب اعتبار و مسائل حقوقی در فرآیند راه‌اندازی این کارخانه، پیگیری‌های لازم را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام دهد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و نماینده تام‌الاختیار استاندار در هیأت اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان استقرار این منطقه و شهردار تبریز هم در این جلسه به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود درخصوص کارخانه نوآوری تبریز پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :