مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از ایجاد میز مشاوره سرمایه گذاران با هدف هدایت و ترغیب بخش خصوصی به اجرای پروژه های گردشگری در غرفه استان تهران همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی (۵ الی ۸ اسفندماه) خبرداد.
کد خبر: ۹۴۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 24 February 2021

پرهام جانفشان گفت: سرمایه گذاران می توانند در حوزه های ساخت هتل، اقامتگاه سنتی، بوتیک هتل، بوم گردی و مجتمع های گردشگری و پذیرایی از مشاوره کارشناسان معاونت سرمایه گذاری استفاده کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران افزود: با هدایت سرمایه گذاران در حال حاضر ۱۰ هتل ۵ ستاره در استان تهران در دست ساخت است که انتظار می‌رود با انجام کارهای مشاوره ای این حجم سرمایه گذاری افزایش یابد.

وی تصریح کرد: همچنین کتاب راهنمای گردشگری تهران همزمان با افتتاح نمایشگاه با حضور مسوولان رونمایی شد.

جانفشان ادامه داد: در این کتاب هشت محور پیاده تهران قدیم با بیان جزئیات و اطلاعات کافی در محدوده مناطق ۱۱ و ۱۲ و محدوده بازار تهران ثبت شده است.

به گفته وی، این کتاب نیز با تیراژ بیش از یک هزار نسخه در ایام نوروز در مبادی ورودی و خروجی تهران و شهرستانها توزیع می‌شود تا افرادی که قصد سفر به تهران قدیم را دارند به آسانی از اماکن موجود دیدن کنند.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران توسط وزارت میراث فرهنگی در نمایشگاه بین المللی تهران از پنجم اسفند در بزرگراه چمران فعالیت خود را آغاز کرده است.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار