مدیرعامل قطار شهری تهران و حومه اعلام کرد: ایستگاه یادگار امام (ره) در خط ۶ مترو آماده بهره برداری است و در هفته‌های آینده این ایستگاه افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 24 February 2021

 

به گزارش تابناک تهران از شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، علی امام روز چهارشنبه در حاشیه بازدید میدانی الهام فخاری عضو شورای اسلامی شهر تهران از ایستگاه در حال احداث یادگار امام (ره) ضمن تشریح اقدامات انجام شده در شبکه خطوط مترو در دوره جدید مدیریت شهری، به اهم فعالیت‌های زیرساختی از جمله احیاء برخی بخش ها و نیز اصلاح ساختار کلی شرکت مترو پرداخت.

علی امام با بیان اینکه هدف این شرکت در این دوره مدیریت شهری، تکمیل حداکثری ایستگاه های باقی مانده و رفع نواقص خطوط بود افزود: با این حال تاکنون حدود ۵ کیلومتر حفاری‌های مربوط به توسعه مسیر خطوط نیز انجام شده است.

تصویب طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت از مطالبات اصلی شورای عالی استان

همچنین الهام فخاری عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با تبریک روز مهندسی به مدیران و دست‌اندرکاران مترو تهران، یکی از نقاط قوت جامعه ایرانی را توانمندی‌های مهندسان آن برشمرد و اقدامات شرکت مترو در سخت‌ترین دوران اقتصادی کشور را تحسین برانگیز توصیف کرد.

وی تصویب طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت را از جمله مطالبات اصلی شورای عالی استان تهران قلمداد کرد و این اتفاق مهم را برای پایتخت بسیار مهم دانست.

فخاری توسعه خطوط و ایستگاه های مترو را راهکاری اساسی برای رفع مشکل آلودگی هوا و همچنین ترافیک تهران برشمرد و بر لزوم حمایت حداکثری از این شبکه حمل و نقل عمومی تاکید کرد.

ایستگاه مترو یادگار امام (ره) در غرب تهران و در خط ۶ مترو تهران قرار دارد.

به گزارش تابناک تهران، خط ۶ مترو ۳۲ کیلومتر طول و ۳۱ ایستگاه دارد. این خط از حرم شاه عبدالعظیم آغاز و پس از طی یک مسیر جنوب به شمال در ایستگاه میدان شهدا با خط چهار، در امام حسین با خط دو، در ایستگاه شهدای هفت تیر با خط یک و در ایستگاه میدان ولیعصر با خط سه، تقاطع خواهد داشت و سپس به شمال غربی تهران منتهی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار