فرماندار پردیس گفت: با پیگیری های مداوم و برگزاری جلسات متعدد سند مالکیت بیمارستان الغدیر بومهن از سوی خیران به وزارت بهداشت منتقل شد.
کد خبر: ۹۴۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹ 27 February 2021

 

عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس دقایقی پیش در جمع خبرنگاران از انجام فرآیند انتقال سند مالکیت بیمارستان الغدیر بومهن از سوی خیران به وزارت بهداشت و درمان خبر داد و اظهار کرد: پیگیری‌های مداوم فرمانداری که از مطالبه عمومی و نیاز سنجی منطقه نشأت می‌گرفت و برگزاری جلسات مستمر با خیران، مسؤولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منتج به نتایج خوبی برای مردم شهرستان شد.

وی گفت: با رفع موانع و مشکلات موجود، سند مالکیت بیمارستان الغدیر از سوی خیران به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتقل شده است و بر اساس توافقات به عمل آمده به زودی شاهد راه‌اندازی بخش اورژانس این بیمارستان خواهیم بود.

فرماندار پردیس از همت بلند و نیت خیرخواهانه خیران قدردانی کرد و افزود: خیر فقید حاج عباس جابر انصاری با احداث ساختمان این بیمارستان در شهر بومهن که از هیچ تخت بیمارستانی برخوردار نبود، دعای خیر همه شهروندان شهرستان را بدرقه راه خود کرد و با واگذاری این بیمارستان به وزارت بهداشت برای تأمین تجهیزات، نیروی انسانی، راه‌اندازی و سرویس دهی به مردم، این عمل خیر تکمیل شد.

رضایی بیان کرد: پس از راه‌اندازی بخش اورژانس و به تدریج شاهد شروع به کار درمانگاه و دیگر بخش‌های بیمارستانی خواهیم بود که در آستانه سال نو نوید خوبی برای مردم خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار