دبیر اتاق صناف شهرستان ری اعلام کرد: در چهار ماه اخیر۴۶ هزار واحد صنفی از سوی بازرسان این اتاق مورد بازرسی قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۴۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ 28 February 2021

 

رسول کشاورز روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: در این بازرسی ها واحدهای متخلف شناسایی و برای آنها ۸۷۳ مورد برگ جریمه صادرشده که ارزش ریالی جرائم در حدود ۸ میلیارد و ۴۴ میلیون ریال است.

وی اظهار داشت: در این مدت ضمن تشکیل پرونده تخلف برای واحد های صنفی متخلف به ۳۴۵ مورد از شکایات مردمی نیز رسیدگی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این مدت ۲هزار و ۷۳ مورد اخطار به واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب ابلاغ‌ و ۸۳۳ مورد دستور جلوگیری از پلمب صادر شده است.

۲۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی میوه و تره بار در شهرستان ری

رییس اتحادیه میوه و تره بار شهرستان ری نیز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵۰ بازرسی از واحدهای میوه تره بار انجام شده است و بازرسان اتحادیه و اتاق اصناف نظارت کامل بر بازار میوه و تره بار دارند.

اصغر سبزعلی افزود: به افراد بدون مجوز اخطار لازم داده می شود و همچنین طی این مدت ۷۰ پرونده تشکیل شده که عمده ترین تخلف مربوط به نداشتن پروانه کسب است.

وی ادامه داد: اتحادیه برای افراد متخلف پرونده تشکیل می دهد و اگر این کسبه به اتحادیه مراجعه نکنند در مراجعه بعدی توسط بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه پلمب خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: عملکرد اتاق اصناف برای اصناف و اتحادیه های شهرستان ری قابل تحسین بوده و مدیریت جدید به صورت شبانه روز در حال فعالیت است و تاکنون همکاری و تعامل خوبی از سوی اتاق اصناف با صنوف و اتحادیه‌ها صورت گرفته است.

شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و همچنین وجود شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی از جمله سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار