فرماندار ری:
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مشارکت حداکثری همراه با امنیت و سلامت در انتخابات از مهمترین اولویت شهرستان است و در این راستا همه ما در خصوص تحقق مشارکت سیاسی در انتخابات مسئولیت داریم.
کد خبر: ۹۴۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ 02 March 2021

 

به گزارش تابناک تهران از فرمانداری شهرری،حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در جلسه برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری بر عزم راسخ مجموعه این شهرستان در برگزاری انتخابات پرشور همراه با نشاط در خرداد ماه سال آینده تاکید کرد.

وی اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات نقش بسزایی در جایگاه و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی دارد و در این راستا مجموعه شهرستان ری تلاش خواهند کرد تا انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ پرشور و همراه با نشاط سیاسی برگزار شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: شیوع کرونا تمامی برنامه و مراسم ها را تحت الشعاع قرار داده و اگر این روند شیوع تا چند ماه آینده ادامه یابد، انتخابات در شرایط کرونایی برگزار خواهد شد.

معاون استاندار تهران ادامه داد: در این صورت مهمترین اولویت ما در برگزاری انتخابات، در نظر گرفتن تمهیدات برای حفظ سلامت رای دهندگان خواهد بود و بایستی از امروز برنامه ریزی های لازم انجام شود.

توکلی تاکید کرد: بخشداران، شهرداران، مدیران دستگاه های اجرایی و دهیاران شهرستان ری رسیدگی به امور مردم و حوزه سرزمینی را در دستور کار قرار داده و از حضور در هرگونه فضاهای سیاسی انتخاباتی که موجب تحت الشعاع قرار گرفتن اصل بی طرفی می شود پرهیز کنند.

وی یاد آور شد: چهار انتخابات در خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با همدلی و انسجام مردم ولایی شهرستان ری همچون گذشته مشارکت مطلوبی در این انتخابات محقق خواهد شد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگاه رهبری و همچنین ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار