استانداری تهران:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: پروژه‌هایی که به هر دلیلی فاقد کیفیت و استحکام هستند، اجازه ورود به شورای فنی استان را ندارد.
کد خبر: ۹۴۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 02 March 2021

 

به گزارش تابناک تهران از اعلام روز سه شنبه استانداری، عبدالرضا چراغعلی در نشست شورای فنی استان تهران افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید پروژه‌ها را امتیاز بندی کند تا وقت و انرژی شورای فنی برای رسیدگی و نظارت بر طرح های دارای شاخص فنی و ارزش مهندسی صرف شود.

وی یادآورشد: اگر پروژه ای دارای شاخص فنی و مهندسی نباشد طی رعایت مسیر قانونی با پیمانکار ختم قرارداد و از ادامه اجرای طرح جلوگیری می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران خاطرنشان کرد: تیم های نظارتی متشکل از دستگاه‌های عضو شورای فنی با محوریت نظام مهندسی و همکاری مدیران محلی شهرستان ها مکلف می شوند تا از پروژه های ساخته شده و در حال ساخت بازدید به عمل آورد و به استانداری گزارش دهند.

چراغعلی خاطرنشان کرد: سازمان نوسازی مدارس، اداره راه و شهرسازی و سایر دستگاه های عضو شورا مکلفند هر یک مسئولیت تیم هایی را به عهده بگیرند و از ظرفیت تمام دستگاه ها باید استفاده شود و هر کدام از دستگاه ها در حیطه تخصصی خود مسائل را ارزیابی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار