معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران با تاکید بر اقدمات قضایی در دوره تحول و ضرورت صلح و سازش گفت: اعضای هیأت امنای بازار بزرگ تهران جهادگران صلح و سازش می‌شوند و برای آزادی زندانیان مالی و پرداخت دیه محکومان همکاری می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ 02 March 2021

 

به گزارش تابناک تهران از شورای حل اختلاف پایتخت، غلامرضا مهدوی در نشستی با اعضای هیأت امنای بازار بزرگ تهران ضمن اشاره به خدمات دستگاه قضایی و برنامه قوه قضاییه در دوره تحول و دستورالعمل ابلاغی رئیس دستگاه قضا و توجه ویژه به امر صلح و سازش افزود: بازار تهران همواره در راستای عمل به اقدامات انقلابی و بشردوستانه پیشگام بوده و ما شاهد تلاش‌ها و کمک‌های گسترده بازاریان در طول سال‌های دفاع مقدس و در حوادث سیل و زلزله در کمک به مردم آسیب دیده بوده ایم.

وی ادامه داد: امروز با توجه به برنامه کشور و ضرورت کمک به محکومان مالی همچنین شرایط اقتصادی کشور و شیوع بیماری کرونا که مزید بر علت شده، استفاده از ظرفیت عظیم بازاریان به عنوان جهادگران صلح و سازش در دستور کار قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش، اعضای هیأت امنای بازار نیز با تشریح اقدامات و تلاش های این هیأت امنا در طول ایام گذشته بر اراده هیأت امناء بازار بر همکاری گسترده با دستگاه قضایی تأکید کرده و اعلام آمادگی خود را برای ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های تشکیل شده بین کسبه بازار اعلام کردند.

همچنین اعضای هیأت امنای بازار برای آزادی زندانیان مالی به ویژه بازاریانی که به دلیل مشکلات اقتصادی موجود محکومیت مالی دارند و در حبس به سر می برند و پرداخت دیه محکومین به قصاص اعلام آمادگی کردند.

در پایان جلسه مقرر شد در مجتمع ویژه صلح و سازش شهید سلیمانی یک اتاق مناسب جهت استقرار جهادگران صلح و سازش در اختیار هیأت امنای بازار قرار گیرد و تعدادی بسته کمک معیشتی برای اهدا به خانواده زندانیان نیازمند تأمین و تحویل شود.

جلسه اعضای هیأت امنای بازار بزرگ تهران با حضور معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران، سرپرست مجتمع شهید کچویی شورای حل اختلاف تهران، سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ تهران و سرپرست مجتمع ویژه صلح و سازش شهید سلیمانی در حوزه ریاست شورای حل اختلاف استان تهران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار