سعدی مصطفی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندار روانسر گفت:دو مولفه اصلی توسعه شهرستان روانسر حوزه کشاورزی و گردشگری است که تحقق این مهم نیازمند توجه ویژه است و ایجاد زیرساخت ها در این بخش ها مطالبه اصلی ما است.
کد خبر: ۹۴۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 06 March 2021

سعدی مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با توجه به موقعیت ویژه شهرستان روانسر به عنوان دروازه اورمانات و قرارگیری در سر راه های ارتباطی، وجود جاذبه های گردشگری و اکوتوریستی ، وجود اراضی مستعد کشاورزی ، وجود منابع آب های زیرزمینی و ذخایر معدنی و شهرک صنعتی شرایط برای توسعه شهرستان روانسر فراهم است.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در همه حوزه ها علیرغم اینکه بیشترین تحریم ها و بحران ها را تجربه کرده و در اخیر هم کرونا، مشکلات را مضاعف تر کرده است عملکرد قابل قبول و قابل دفاعی دارد.

فرماندار روانسرافزود: کارنامه دولت در حوزه عمرانی نیز قابل دفاع است و دولت تدبیر و امید 145 میلیارد تومان برای اجرای بیش از 400 طرح و پروژه در بخش های مختلف از سال 96 تاکنون در این شهرستان هزینه کرده است.

مصطفی زاده تصریح کرد: مطالبه ما در حوزه عمران تعیین تکلیف و به بهره برداری رساندن پروژه های نیمه تمام کلیدی و با پیشرفت بالای 50 درصد ، جذب اعتبارات تخصیص یافته توسط دستگاه های اجرایی و اطلاع رسانی اقدامات دولت در حوزه عمرانی برای ایجاد نشاط و امید در مردم است.

وی در پایان گفت: مطالبه اصلی و به حق شهرستان ساخت بیمارستان است که خوشبختانه عملیات اجرایی بیمارستان اصلی در ماه های آینده از سر گرفته می شود و مقدمات آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان موقت نیز در حال انجام است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار