رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه گفت: تلاش می‌کنیم با توجه به ظرفیت‌های موجود برای سال آینده میزبانی یک رویداد بین‌المللی را برعهده بگیریم هرچند این مهم نیازمند رفع مشکلات استادیوم‌های کرمانشاه است.
کد خبر: ۹۴۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 07 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،علی محبی زنگنه در نشست هم اندیشی هیات فوتبال کرمانشاه با خبرنگاران ورزشی موضوع کسب میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی عنوان و تاکید کرد: برای رفع مشکلاتی مانند استاندارد نبودن نور ورزشگاه ها با فدراسیون مکاتبه کرده ایم.

وی افزود: متاسفانه استادیوم های کرمانشاه سال هاست از این مشکل رنج می برند که امیدوارم با حمایت و کمک های رییس جدید فدراسیون فوتبال سال آینده شاهد رفع آن باشیم.

محبی زنگنه خاطرنشان کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان از اواخر فروردین ۱۴۰۰ مسابقات باید در شب و بعد از اذان مغرب برگزار شود که با توجه به نامناسب بودن نور استادیوم ها برای این موضوع مشکل داریم ‌که البته امیدوار هستیم با کمک فدراسیون حل شود.

امیدوارم فدراسیون به رای دیوان عالی در خصوص بازگشت راهیان تمکین کند

رییس هیات فوتبال کرمانشاه در ادامه به موضوع بازگشت دوباره تیم فوتبال راهیان به رقابت های لیگ دسته اول نیز اشاره کرد و گفت: امیدوارم فدراسیون به رای صادر شده دیوان عالی کشور تمکین کرده و شرایط حضور دوباره این تیم در مسابقات را فراهم کند.

وی یاداوری کرد: به تازگی و در حاشیه انتخابات فدراسیون فوتبال با رییس جدید آن راجع به بازگشت دوباره راهیان صحبت کردم که در نهایت مقرر شد آقای عزیزی خادم با استاندار کرمانشاه دیدار و در این خصوص تصمیم لازم اتخاذ شود.

محبی زنگنه با اشاره به اینکه بازگشت راهیان به مسابقات لیگ دسته اول یک مطالبه عمومی است، گفت: هیات فوتبال کرمانشاه هر اقدام حمایتی لازم برای حضور دوباره این تیم را به عمل خواهد آورد.

استعدادهای خوبی در فوتبال کرمانشاه شناسایی شده اند

رییس هیات فوتبال استان همچنین به شناسایی استعدادهای فراوان در سطح نوجوانان و جوانان اشاره و اظهارداشت: سال هاست روی این موضوع کار می شود و بازیکنان خوبی هم پرورش یافته اند.

وی گفت: با این حال مشکلات پیش روی حوزه نوجوانان و جوانان و نبود اسپانسر، خیلی از این چهره ها را به استان های دیگر گسیل داده و یا از ادامه کار باز می دارد.

محبی زنگنه در پایان با حمایت از سهامی نایب رییس هیات، گفت: وی از جمله افراد آگاه به مسایل و قوانین است و تاکنون نیز کمک های بسیاری به هیات داشته است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار