معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: اقدامات برای ایجاد شهرک پوشاک اسلامی در استان تهران پیگیری شده و به نتایج خوبی رسیده و سال آینده این شهرک به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۴۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ 08 March 2021

 

شکراله حسن بیگی روز دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی و راهبری مصوبه ۸۲۰ حجاب و عفاف، در این باره افزود: تا زمان بهره برداری از شهرک پوشاک اسلامی، مقرر شد غرفه هایی در مصلای تهران در این خصوص در نظر گرفته شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، با توجه به لزوم فرهنگ سازی در زمینه حجاب و عفاف اظهار داشت: نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضروری‌ترین باورهای دینی است که مستلزم برنامه‌ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ۸۲۰ حجاب و عفاف، دستگاه های مختلف در فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نقش دارند و باید ضمن فعالیت در عرصه عمومی از ظرفیت فضای مجازی و اقدامات خلاقانه و بدیع برای نهادینه سازی این موضوع استفاده کرد.

حسن بیگی بیان کرد: دستگاه‌های مختلفی در موضوع عفاف و حجاب مسئول هستند، برنامه‌های زیادی در این زمینه در نظر گرفته شده اما با این وجود بسیاری از مجموعه‌ها به وظیفه خود عمل نکرده و یا به صورت ناقص آن را اجرا می‌کنند، این درحالی است که علاوه بر وظیفه سازمانی، وظیفه دینی در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار