شهرام کرمی :
دادستان کرمانشاه گفت:دادگستری کرمانشاه در سال جاری توانست رتبه چهارم را در کشور در بحث عملکرد کسب کند.
کد خبر: ۹۴۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 09 March 2021

 به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه؛نشست خبری دادستان کرمانشاه با اصحاب رسانه ظهر امروز برگزار شد،در این جلسه شهرام کرمی با اشاره به اینکه تمامی پرونده هایی که به دادسرا واصل می شود،نشان دهنده این است که حقی از کسی ضایع شده،پس از اهمیت ویژه ای برخوردار است،اظهار کرد:دادگستری علاوه بر رسیدگی به پرونده های روزانه و ماهانه در این مدت توانستیم ۱۳۰۰ پرونده از موجودی دادسرا را کسر و ۲۲۰۰ پرونده را در اجرای احکام کیفری کسر کنیم و در بحث اطاله دادرسی ۱۰ روز از میانگین رسیدگی در سطح دادگستری استان کاهش یافته است.

کرمی با اشاره به اینکه در طرح پایش زندان ها توانستیم مقام دوم را کسب کنیم، تصریح کرد: زندانی ها را نفر به نفر بررسی کردیم و با آنها مصاحبه حضوری انجام شد و پرونده ها را رویت و سپس پایش شدند و کسانی که برای جامعه خطری ندارند که اگر به جامعه برگردند مرتکب جرم نخواهند شد آزاد و قطعا سارق مصلح،جیب بر و مجرمانی که که امنیت روحی و روانی مردم را به خطر می رسانند آزاد نخواهند شد.

 

وی گفت: عملکرد دادگستری کرمانشاه در یک سال اخیر بسیار خوب ارزیابی شده و با تلاش شبانه‌روزی همکاران قضایی و اداری از جایگاه سی و یکم کشوری به چهارم در کشور ارتقا یافت.


کرمی با اشاره به پرونده گلیم ک گبه ابراز کرد:این پرونده حدود 13 هزار مالباخته داشت که با فروش اموال متهم، طلب بخش اعظم این مطالبات پرداخت شده و در حال حاضر مطالبات تعداد اندکی از مالباختگان باقی مانده است.
دادستان کرمانشاه تعداد مالباختگانی که هنوز مطالبات آنها پرداخت نشده را 430 نفر اعلام کرد و افزود: جمع کل طلب این 430 نفر حدود 23 میلیارد تومان است.


با پولی که از فروش بخش دیگری از اموال متهم بدست آمده، تا پیش از تعطیلات عید نوروز طلب قریب به 200 نفر دیگر از مالباختگان این پرونده را تسویه خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار