دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه فناوری اطلاعات و گسترش روش‌های الکترونیکی در اجرای انتخابات، اکنون کلیدی‌ترین ابزار اجرای قانون‌مداری در انتخابات آموزش است که باید ستادهای انتخابات شهرستان‌ها توجه جدی به این مقوله مهم داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ 17 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «جلیل بالایی»  در جلسه ستاد انتخابات سنقر و کلیایی، افزود: فصل الخطاب و همه برنامه های ما باید در چهارچوب سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند «علاج دردهای کشور انتخابات پرشور و انتخاب اصلح است»، باشد.

وی ادامه داد: این ۲ استراتژی تاکید بر امانت داری، قانون مداری و بی طرفی در انتخابات است و تاکید آن بر مجریان انتخابات ضروری است.

بالایی همچنین افزود: در راستای افزایش مشارکت مردمی باید نارضایتی ها شناسایی شده و با ارایه خدمات موثر در رفع آن تلاش کنیم.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه در ادامه آموزش ثبت نام الکترونیک به دهیاری ها را حایز اهمیت دانست و گفت: امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا تاکید بر حضور کاندیداهای شورای اسلامی روستا بوده که با آموزش ثبت نام غیرحضوری می‌شود مراجعات را به حداقل رساند.

وی ضمن اشاره به اهمیت جانمایی شعب رای تاکید کرد: کرونا و اهمیت فضای باز، توجه به جمعیت رای دهندگان در دوره پنجم، امنیت و دسترسی به شعب رای از عواملی است که باید مورد توجه ستاد انتخابات قرار گیرد.

در ادامه این جلسه مسوولان کمیته های ستاد انتخابات شهرستان سنقر و کلیایی به ارایه نظرات و بیان مسایل در این حوزه پرداختند.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به صورت همزمان برگزار می شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار