تابناک-با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان، از دستگاه آموزش و پرورش استان به عنوان دستگاه برتر در حوزه اقامه و ترویج فرهنگ نماز، تقدیر شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲ 17 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، احمد مهرانی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: در ارزیابی از دستگاه ها و نهاد های اجرائی استان هرمزگان در راستای ترویج و اقامه نماز، آموزش و پرورش استان هرمزگان به عنوان دستگاه برتر معرفی وتقدیر شد.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری با وجود شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، برنامه های مختلفی برای نهادینه شدن اقامه نماز در نسل نوجوان و جوان استان رد فضای مجازی و بستر برنامه شاد به اجرا درآمد.

وی افزود: حضور ائمه جماعات در نماز جماعت مدارس که با توجه با اعلام ستاد کرونای استان با رعایت پروتکل های بهداشتی دایر بوده اند، تجلیل و تقدیر از فعالین و خادمین حوزه نماز در سراسر استان، برگزاری دوره های آموزشی ویژه ائمه جماعات روحانی مدارس و برگزاری دوره های آموزشی از قبیل طرح مبین ویژه مدیران مدارس و همچنین دوره های آموزشی ویژه معلمین پایه سوم ابتدایی در مورد آموزش نماز از جمله فعالیت های حوزه پرورشی در راستای بسط و تعمیق فرهنگ نماز بوده است.

به گفته مهرانی، برگزاری جشن تکلیف ویژه دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دختران و همچنین هشتم پسران، برگزاری نشست های نماز دانش آموزی در سراسر استان و نشست‌های نماز ویژه دعوت فرزندان به نماز ویژه والدین و همچنین برگزاری مسابقات اذان احکام و انشای نماز دانش آموزی از سطح آموزشگاه تا کشوری و نیز برگزاری مسابقات روش تدریس احکام ویژه فرهنگیان از دیگر برنامه های معاونت پرورشی در راستای ترویج و اقامه نماز بوده است.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار