دبیر فدراسیون کشتی کشور گفت: کلیه تیم‌های کشتی فعالیت خود را جهت شرکت در مسابقات پیش رو ادامه می‌دهند و هم اکنون اردو‌های ورزشی برای شرکت در مسابقات آینده نیز برگزار می‌شود و هیچ مشکلی در برنامه‌های فدراسیون وجود ندارد.
کد خبر: ۹۴۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 18 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس سیدجلال عسگری، اظهار داشت: البته باید توجه داشت که اگر مسابقات سالانه کشتی در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در بخش‌های آزاد و فرنگی و همچنین در بخش بانوان انجام شود، بودجه وزارت ورزش پاسخگوی آن‌ها نیست.

وی ادامه داد: با ارزیابی شرایط متوجه می‌شویم که برگزاری مسابقات سالانه و انجام امورات جاری رشته کشتی و با توجه به افزایش دلار، سالانه حدود ۶۰ الی ۷۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

دبیر فدراسیون کشتی عنوان کرد: فدراسیون کشتی در طی یک‌سال اخیر با توجه به شیوع کرونا، زمان خود را صرف تقویت زیرساخت‌های کشتی کرد و خانه‌های کشتی شهید ابراهیم هادی و شهید صدرزاده بازسازی و مرمت شدند.

وی ادامه داد: در خانه کشتی ابراهیم هادی کشتی‌گیران بزرگسال که در حال آماده شدن برای المپیک هستند فعالیت دارند و خانه کشتی شهید صدرزاده نیز تا چند ماه آینده بازسازی کامل و افتتاح خواهد شد، این خانه کشتی جزء بهترین خانه کشتی‌های دنیا شناخته خواهد شد.

عسگری گفت: اردو‌های رشته کشتی در حال برگزاری است و ششمین مرحله اردو‌ها و مسابقات گزینشی و آسیایی در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در بخش آزاد و فرنگی انجام می‌شود.

وی در خصوص اعزام ورزشکاران به مسابقات پیش‌رو، افزود: تیم کشتی برای انجام مسابقات برون مرزی اوکراین اعزام شده واعزام کشتی‌گیران برای مسابقات ایتالیا نیز بنابه درخواست سرمربیان انجام شده است.

عسگری گفت: اولویت ما کسب سهمیه‌های باقیمانده است، سه سهمیه در بخش آزاد و سه سهمیه در بخش فرنگی که مسابقات گزینشی و مسابقات آسیایی قزاقستان را شامل می‌شود، بنا به درخواست‌های سرمربیان اعزام‌ها طبق برنامه انجام می‌شود.

دبیر فدراسیون کشتی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات جام تختی، گفت: رقابت‌های بین‌المللی جام تختی احتمالا در چابهار استان سیستان و بلوچستان در بخش کشتی آزاد و فرنگی برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار