عضو کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۲ ورزشگاه در تهران به نام های «علی انصاریان» و «مهرداد میناوند» دو فوتبالیست کشور نامگذاری می شود.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵ 18 March 2021

 

«حجت نظری» شامگاه پنجشنبه  در خصوص این نامگذاری اظهار داشت: موضوع نامگذاری دو ورزشگاه در مناطق ۱۰ و ۱۴ شهرداری تهران به نام این دو ورزشکار و فوتبالیست که بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، در کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران مطرح و به تصویب رسیده است .

وی افزود: بر اساس پیشنهادی که در کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران مطرح شده است قرار است ورزشگاه شکوفه واقع در منطقه ۱۴ شهرداری تهران و محله غیاثی که در نزدیکی محل تولد علی انصاریان قرار دارد به نام ایشان نامگذاری شود .

نظری همچنین گفت: برای بزرگداشت مهرداد میناوند نیز مجموعه ورزشی باغ گلستان در منطقه ۱۰ شهرداری تهران که در تقاطع خیابان رودکی و کمیل واقع شده است و نزدیک به محل تولد وی، بوده به نام این فوتبالیست نامگذاری می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: گام اول این نامگذاری ها برداشته شده و در کمیسیون نامگذاری به تصویب رسیده است .

به گفته نظری، قرار است این مصوبه کمیسیون نامگذاری در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح و به رای گذاشته شود.

وی با بیان اینکه یکی از کارهایی که شورای اسلامی شهر تهران، در دوره پنجم انجام داد داد تلاش برای زنده نگه داشتن نام و خاطره بزرگان کشور بوده است، اظهار داشت: در شورای پنجم تلاش کرده ای که با نامگذاری ها، نام بسیاری از افرادی که ایرانیان با آنها خاطره دارند از جمله بزرگانی در حوزه‌های ادب، فرهنگ و ورزش را زنده نگه داریم.

وی با بیان اینکه خوشحالم از اینکه می توانیم گام کوچک در زنده نگه داشتن یاد و خاطره بزرگان مان بر داریم اظهار داشت: این قدم ها تلاش کوچکی است اما مجموعاً برای ما هویت و خاطره جمعی می سازد.
به گزارش ایرنا، این دو فوتبالیست جوان کشورمان چندی پیش بر اثر کرونا جان باختند .

 

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار