غربالگری و توجه ویژه به پویش در خانه بمانید از مهمترین راهکار‌های مقابله با این ویروس در بهمئی است.
کد خبر: ۹۵۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱ 03 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار شهرستان بهمئی در جلسه شورای سلامت این شهرستان گفت : اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ، غربالگری و توجه ویژه به پویش در خانه بمانید از مهمترین راهکار‌های مقابله با این ویروس است.
سنایی افزود: تشدید نظارت ها، تعطیلی اماکن گردشگری، ادامه روند تعطیلی مدارس شهر و روستا، و نظارت بر اماکن پرتردد و مراکز خرید در شهرستان بهمئی همچنان ادامه دارد.
وی از راه اندازی قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با شیوع کرونا در این شهرستان خبر داد.
سنایی اضافه کرد: بنا به تصویب ستاد کرونای شهرستان، حضور در آرامستان‌ها به جز برای تدفین درگذشتگان ممنوع، و مراسم تدفین نیز تنها با حضور ده نفر امکان پذیر است.
سرگرد محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این جلسه از ادامه روند توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۰ هزار خانوار آسیب پذیر شناسایی شده و تاکنون ۱۵ هزار خانواده از کمک‌های معیشتی بهره‌مند شدند و بقیه نیز در آینده از این کمک‌ها بهره مند می‌شوند.
تأمین و توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده، تامین نیازمندی‌های مقابله با کرونا، توزیع کمک‌ها و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و برخورد قانونی با صنوف پر خطر از مهمترین مصوبات این نشست بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار