سخنگوی آتش نشانی تهران از انفجار منزل مسکونی در محله جوانمرد قصاب و مصدومیت ۶ نفر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 04 April 2021

 

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران عصر امروز با اشاره به حادثه انفجار در جنوب پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۵:۳۰ امروز صدای انفجار شدیدی در محله جوانمرد قصاب واقع در شهرری خیابان اختری به گوش رسید که در پی تماس های شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی گفت: آتش نشانان پس از رسیدن به محل، مشاهده می‌کنند در ساختمان سه طبقه‌ مسکونی قدیمی به وسعت حدود ۸۰ مترمربع انفجار شدیدی رخ داده و تقریبا نیمی از ساختمان تخریب شده است.

سخنگوی آتش نشانی تهران در ادامه تصریح کرد: شدت انفجار به حدی بوده که در چندین منزل مجاور نیز شیشه‌ها و درب و پنجره‌ها تخریب شده و بخشی از آجرها و شیشه‌ها به سمت خیابان ریخته بود.

ملکی با بیان اینکه یک مرد حدودا ۴۰ ساله در منزل حضور داشت که دچار سوختگی شده بود، ادامه داد: این حادثه منجر به شعله‌وری و آتش‌سوزی نشده بود و فقط یک انفجار شدید بود که در لحظات اولیه فرد مصدوم خارج و تحویل اورژانس داده شد.

وی با بیان اینکه ۵ نفر دیگر در ساختمان های مجاور دچار مصدومیت شده بودند، اضافه کرد: در مجموع ۶نفر شامل ۲ خانم و ۴ آقا دچار مصدومیت شدند و بخشی از ساختمان تخریب شده که آتش نشانان در حال حاضر مشغول جستجو و آواربرداری هستند.

سخنگوی آتش نشانی تهران در پایان خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌های اولیه انفجار گاز به دلیل نشت گاز رخ داده است و بررسی‌های تکمیلی در حال انجام شدن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار