اخبار مناطق تهران؛
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ تهران گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۰، ساعت های شهری منطقه ۴ تنظیم و کوک شدند.
کد خبر: ۹۵۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ 04 April 2021

 

 «حمیدرضا فرخی» گفت: در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰ و در سال نو طرح بهسازی، نوسازی و تنظیم المان های شهری و بوستانی در محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ در اولویت کاری قرار دارد.

وی افزود: در این عملیات قطعات آسیب دیده این ساعت ها تعویض و ساعت های موجود در بزرگراه های شهید باقری، میدان های هروی، ملت، پروین و خیابان هنگام تنظیم و کوک شدند.

معاون خدمات شهری منطقه ۴ تهران با اشاره به سایر اقدامات این حوزه در سال جدید افزود: نظافت، ضدعفونی، رنگ آمیزی مخازن، زیرمخزنی ها، نیمکت های شهری، سرپناه های ایستگاه اتوبوس، نرده ها، گاردریل ها و هندریل ها از دیگر اقدامات بهار ۱۴۰۰ است.

فرخی افزود: رنگ آمیزی، نظافت و ضدعفونی پل های عابر پیاده و مکانیزه، دیوارهای شهری، رسیدگی به نورپردازی های شهر، رسیدگی به المانی های بوستانی و تجهیزات ورزشی از دیگر اقدامات این حوزه در نوروز ۱۴۰۰ است.

۴۶ هزارمتر خط کشی محوری در خیابان‌ها و معابر منطقه۱۳
  «مجتبی شکری» شهردار منطقه۱۳ تهران از اتمام عملیات خط کشی محوری ۴۶  هزار متر طول از خیابان‌ها و معابر این منطقه خبر داد و هدف از اجرای عملیات خط کشی را افزایش ضریب ایمنی، تسریع و تسهیل در تردد خودروها، ساماندهی ترافیک  معابر برشمرد.

وی افزود: تاکنون خط کشی محوری مطابق با اصول استاندارد و به منظور منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به رانندگان در خیابان ها  در میدان معلم، سوم و هشتم، مسیل های منوچهری و جاجرود، سی متری نیروی هوایی، صفا، پرواز، کلینی، پنجم نیروی هوایی و گلپایگانی انجام شده است.  

شکری یادآور شد: عملیات خط کشی محوری با استفاده از رنگ سرد ترافیکی به صورت ممتد و منقطع اجرایی شده و بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته براساس قرارداد منعقد شده با پیمانکار بخش خصوصی در سایر محور ها نیز ادامه می یابد و پیش بینی می شود میزان خط کشی محوری به بیش از ۵۶ هزار متر طول افزایش یابد.
 
 شهردار منطقه۱۳، خط ‌کشی معابر و خیابان‌ها را از مهمترین علائم ترافیکی در سطح شهر بر شمرد که برای افزایش ایمنی معابر ترسیم می‌گردد و نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان داشته و به روان سازی ترافیک نیز کمک می‌کند.


اجرای ممیزی املاک در راسته های اصلی و تجاری منطقه ۲ 

«رضا عابدینی» معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه ۲ با بیان اینکه ششمین مرحله طرح ممیزی املاک شهر تهران در ۱۳ راسته اصلی و تجاری منطقه در حال اجرا است، گفت: ممیزی املاک با ارائه اطلاعات کاملی از آمار و مشخصات ملکی، تغییرات و تخلفات موجود، بستر شناسایی نقاط ضعف و قوت را برای مدیریت شهری فراهم و به برنامه ریزی صحیح و منسجم در اداره شهر کمک می کند.

وی عنوان کرد: به روزرسانی اطلاعات املاک تهران باعث کامل شدن اطلاعات حرَف و مشاغل، شناسایی اراضی بایر و متروکه، اطلاعات سرانه های خدماتی محلات و نواحی و اصلاح جانمایی و پارسل های املاک شهر تهران و همچنین واحدهای غیر مسکونی دارای تخلف می شود.

عابدینی بابیان اینکه ۱۳ مسیر منطقه به عنوان راسته های تجاری در اولویت ششمین مرحله طرح ممیزی املاک شهر تهران قرار گرفتند گفت: خیابان های سرو شرقی – غربی، بلوار دادمان، بلوار دریا، سعادت آباد، گیشا، ستارخان، مرزداران، جلال آل احمد، اشرفی اصفهانی، محمدعلی جناح و شادمهر از جمله مسیرهای اصلی منطقه است که ممیزی آنها انجام می شود.

معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه افزود: به منظور اطلاع رسانی و آگاهسازی شهروندان در خصوص اجرای ممیزی، تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی ها در راسته های تجاری از بهمن ماه اجرا شده است. وامید می رود که این پروژه به خوبی تحقق یابد و این هدف به نتیجه برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار