حناچی:
شهردار تهران اعلام کرد: در بهار امسال و تا پایان اردیبهشت، چهار ایستگاه‌ مترو اقدسیه، مرزداران٬ شهرک آزمایش و باقرخان تقدیم شهروندان تهران خواهد ‌شد.
کد خبر: ۹۵۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ 05 April 2021

 

به گزارش تابناک تهران، پیروز حناچی روز دوشنبه در حساب رسمی خود در توییتر با انتشار رشته توییتی ضمن اعلام این مطلب، نوشت: در زمستان۹۹ نیز ایستگاه‌های برج میلاد، میدان قیام، چهل‌تن دولاب، آهنگ، امیرکبیر، یادگار امام(ره)، شهید ستاری، دانشگاه تربیت مدرس و شهید اشرفی اصفهانی راه‌اندازی شدند.

وی افزود: با افتتاح این چهار ایستگاه‌ جدید تا پایان اردیبهشت‌ماه تعداد ایستگاه‌های مترو بهره‌برداری شده توسط مجموعه‌ مدیریت شهری طی پنج ماه به ۱۳ ایستگاه خواهدرسید.

شهردار تهران در ادامه این توییت بیان کرده است: بهره‌برداری از این ایستگاه‌ها حدود ۴هزار میلیارد تومان هزینه در بر داشته‌است.

مترو تهران در هفت خط اصلی در حال خدمات‌رسانی است که پنج خط آن؛ ۲، سه، چهار، ۶ و هفت کاملاً درون‌شهری و یک خط آن؛ پنج نسبتاً برون‌شهری میان تهران و کرج و هشتگرد و یک خط آن(یک، انشعاب خط یک) به صورت دو قسمتی است که قسمت نخست درون‌شهری و قسمت دوم برون‌شهری میان تهران و فرودگاه امام خمینی(ره) است. اکنون این ناوگان در ۲۴۶.۸ کیلومتر از سطح زیرین پایتخت با یکصد و ۳۴ ایستگاه و ۲۱۶ رام قطار با یکهزار و ۵۰۷ واگن فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار