رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از حضور دو تیم از کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶ 06 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مصطفی باباملکی  بااشاره به مشکلات فوتبال بانوان کرمانشاه طی یک دهه گذشته، اظهار کرد: در این سالها با وجود اینکه پتانسیل های بسیار خوبی در این بخش داشتیم، اما به دلیل اینکه اسپانسرها پای کار نمی آمدند، کرمانشاه نماینده ای در رقابت های لیگی نداشت.

وی تصریح کرد: خلاء نبود یک تیم در رقابت های لیگی باعث شده تا بسیاری از دختران فوتبالیست کرمانشاهی راهی شهرهای دیگر شده و برای استانهای دیگر توپ بزنند.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت: باتوجه به اینکه بخش دولتی امکان حمایت مالی برای حضور تیمی از فوتبال بانوان را در رقابت های لیگ نداشت، بنابراین از نظر زیرساختی، تجهیزات و امکانات حمایت هایی را از فوتبال بانوان استان داشتیم.

وی از شکسته شدن طلسم 10 ساله عدم حضور فوتبال بانوان کرمانشاه در رقابت های لیگی خبرداد و افزود: خوشبختانه پس از سالها، در روزهای آینده شاهد حضور دو تیم از کرمانشاه در رقابت های لیگی فوتبال بانوان کشور خواهیم بود.

باباملکی اضافه کرد: تیم های باشگاه آرش و شهید یارعلی دو تیمی هستند که قرار است از 18 فروردین به نمایندگی از استان در رقابت های لیگ دسته اول به میزبانی تبریز حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال پس از سال‌ها اسپانسرها پای کار آمده اند و می توانیم شاهد حضور این دو تیم در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور باشیم.

رییس ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه افزود: زمین چمن و امکانات زیرساختی مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه که یکی از بهترین مجموعه های ورزشی بانوان در کشور است، برای آماده سازی بانوان فوتبالیست کرمانشاه جهت حضور در رقابت های لیگ در اختیارشان قرار گرفته و حمایت های لازم را از آنها خواهیم داشت.

وی از همه دستگاه های اجرایی استان خواست تا از نمایندگان فوتبال بانوان حمایت کنند و گفت: هرچند می دانیم امکان کمک های مالی وجود ندارد، اما انتظار می رود در بحث امکانات و تجهیزات مانند در اختیار قراردادن وسیله نقلیه مورد نیاز برای اعزام تیم ها حمایت کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار