معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: افزایش نرخ ۳۵ درصدی تاکسی و ۲۵ درصدی مترو و اتوبوس از ۳۱ خردادماه در پایتخت اجرایی می شود.
کد خبر: ۹۵۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶ 06 April 2021

 

به گزارش تابناک تهران، عبدالرضا چراغعلی در خصوص نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی اظهار داشت: بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر تهران و تأیید کمیته انطباق در فرمانداری تهران نرخ حمل و نقل عمومی با توجه به تورم و مشکلاتی که متوجه قشر رانندگان و مالکین خودروهای شخصی و سازمانی بوده پس از کارشناسی‌های متعدد نهایتاً با ۲۵ درصد افزایش نرخ برای مترو و اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی و ۳۵ درصد افزایش نرخ تاکسی‌ها موافقت شد.

وی ادامه داد: این افزایش نرخ از ۳۱ خردادماه اجرایی خواهد شد؛ به این ترتیب هر گونه افزایش تا پیش از این زمان غیرقانونی است و وجاهت قانونی ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تاکید کرد: به دلیل شرایط بیماری کرونا و مشکلات و ملاحظاتی که برای شهروندان وجود دارد از همه رانندگان، بخش‌های خصوصی و سازمان‌های شهرداری تقاضا می‌شود که برنامه زمانبندی را تنظیم و پایان خردادماه برای اجرای این مصوبه را مد نظر قرار دهند؛ در غیر این صورت هر گونه افزایش مغایر با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و در نتیجه مغایر با قانون خواهد بود.

چراغعلی در مورد تغییر در اجرای طرح ترافیک در تهران با توجه به قرارگیری تهران در شرایط قرمز کرونایی گفت: قطعاً در این خصوص بررسی و تصمیمات جدید اتخاذ خواهد شد؛ استان تهران از امروز در شرایط خاص قرار گرفته است اما تا به حال تصمیم قطعی در این زمینه گرفته نشده و انشاالله تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار