رییس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا و اعلام فرمانداری ویژه، وضعیت این شهرستان در شرایط قرمز قرار گرفته است که به همین دلیل همه اصناف و مشاغل گروه ۲، سه و چهار از امروز سه شنبه ۱۷ فروردین ماه به مدت ۲ هفته تعطیل خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹ 06 April 2021

 

لطف الله ستاره روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: حسب دستور ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز ۱۷ فروردین ماه در سطح شهرستان ری تنها مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند.

وی اظهار داشت: در شرایط قرمز کرونایی فقط گروه های شغلی یک شامل مشاغل تولیدی و توزیعی در زمینه‌های اقلام غذایی مانند سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها، قطعات یدکی خودرو، تعمیرگاه‌های خودرو، داروخانه‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی و خدماتی مجاز به فعالیت هستند.

این مسئول با تشکر از همراهی اصناف در اجرای محدودیت‌های پیشین خاطرنشان کرد: اصناف همواره پایبند به قوانین هستند و تجربه نشان داده که همراهی و همکاری مطلوب و مناسب این قشر اثرگذار به طور قطع ضمن کاهش آمار مبتلایان به کرونا، زمینه کاهش سطح محدودیت‌ها را نیز فراهم می‌کند.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار