فرماندار شمیرانات خبر داد؛
فرماندار شمیرانات از تعطیلی تفرجگاهها و کلیه مراکز تفریحی و پارکها و کوهسارها و اعمال محدودیت ها برای مشاغل گروههای ۲ و۳و۴ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 07 April 2021

 

سید مهدی ساداتی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت قرمز در شمیرانات و اعمال محدودیت‌های کرونایی در این منطقه اظهار داشت: مطابق با وضعیت هشدار پرخطر (قرمز) و آغاز موج چهارم کرونا تفرجگاه‌ها و تمام مراکز تفریحی و پارک‌ها و کوهسارها به مدت ۲ هفته تعطیل می‌شوند و محدودیت‌هایی برای مشاغل گروه‌های ۲ و۳و۴ اعمال خواهد شد.

وی افزود: اعمال محدودیت در روزهای آخر هفته در گردنه قوچک جهت حفاظت از بخش‌های تابعه نیز از اقداماتی است که در راستای کاهش ترددهای غیر ضرور صورت خواهد گرفت.

ساداتی همچنین از فعالیت رستوران‌های شمیرانات به صورت بیرون بر خبر داد و عنوان داشت: با توجه به شرایط حساس شهرستان در شیوع کرونا، رستوران‌ها فقط مجاز به ارائه خدمات به صورت بیرون بر هستند و در صورت سلف داخل رستوران با خاطیان برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

رئیس ستاد مدیریت کرونا شمیرانات از مردم خواست تا با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، دقت نظر در ماسک زدن و عدم سفرهای غیر ضرور در کنترل موج چهارم بیماری کرونا همدلی خود را نشان دهند.

فرماندار شمیرانات بیان داشت: در صورتی می‌توانیم موج جدید ویروس را شکست دهیم که مردم به صورت یکپارچه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار