استاندار خراسان شمالی خبر داد؛
استاندار خراسان شمالی از تحقق تفاهم نامه امضایی بین استان و معاونت علمی ریاست جمهوری خبر داد و گفت: باید تمام این پروژه‌ها همزمان با سفر معاون علمی رئیس جمهور به استان افتتاح شود.
کد خبر: ۹۵۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶ 08 April 2021
محمد علی شجاعی ظهر پنج شنبه در جلسه بررسی روند اجرایی تفاهم نامه امضایی خراسان شمالی با معاونت علمی ریاست جمهوری که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، از تحقق تفاهم نامه‌های امضایی خبر داد و اظهار کرد: به زودی با سفر دکتر ستاری به خراسان شمالی، طرح‌های متعددی به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: تمام پروژه‌های این تفاهم نامه‌ها که به ارزش ۵۵۰ میلیارد ریال است باید در یک فاز مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با مطلوب ارزیابی کردن میزان پیشرفت پروژه‌های پارک علم و فناوری استان، افزود: در زمان سفر دکتر ستاری به استان باید تمام این پروژه‌ها به بهره برداری برسد.

شجاعی بر ساخت ۸ پژوهش سرای دانش آموزی در شهرستان‌ها کرد کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی از عدم پیشرفت طرح اصلاح نژاد دام از سوی جهاد دانشگاهی گلایه کرد و گفت: مسیر اعتبارات از سوی جهاد دانشگاهی مشخص نشده و این کوتاهی از سمت جهاد دانشگاهی بوده است.

گفتنی است حمایت از مراکز رشد واحد‌های فناور، حمایت از ساخت و ساز پردیس فناوری، حمایت از طرح‌های به نژادی دام جهاد دانشگاهی، حمایت از بهسازی فضا‌های در اختیار سیدمانی، تجهیز پژوهش سرا‌های دانش آموزی در تمام شهرستان‌ها و راه اندازی پایگاه صادرات با ترکمنستان و قفقاز مهم‌ترین این پروژه هاست که در سال‌های ۹۸ و ۹۹ منعقد شده و عمده این اعتبارات تخصیص یافته و جذب شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار