رئیس پلیس فتا پایتخت در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی از خودروی حمل لبنیات که افرادی در حال پُر کردن بطری‌های شیر با آب در یکی از خیابان‌های تهران بودند اعلام کرد: در این مورد سه نفر شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۵۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰ 09 April 2021

 

به گزارش تابناک تهران از  پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا تهران بزرگ، سرهنگ داوود معظمی گودرزی بیان داشت: به دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از اقدام نامتعارف افراد حاضر در ویدئو در خصوص پر کردن بطری‌های شیر با آب و پلمب مجدد بطری‌ها در یک خودرو حمل لبنیات، بی درنگ بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان این پلیس ضمن شناسایی افراد مرتبط با موضوع، سه نفر از این اشخاص به پلیس فتا تهران بزرگ منتقل شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد، هر سه نفر، از عوامل توزیع شیر در سطح شهر تهران هستند و تمام بطری‌های شیر که در ویدئو مشاهده می‌شود به عنوان محصولات مرجوعی و تاریخ گذشته بوده و این افراد قصد داشتند با اضافه کردن آب به آنها و افزایش تعداد بطری‌ها از شرکت تولید این محصولات سوءاستفاده کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است هیچ‌یک از این بطری‌های پر شده در بین شهروندان توزیع نشده است.

وی ادامه داد: متخلفان تنها ساعاتی پس از این اقدام توسط خادمان مردم در پلیس فتا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شدند و تحقیقات تکمیلی در راستای بررسی نهایی پرونده ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار