با توجه به وضعیت قرمز کرونایی؛
رئیس اداره صمت دماوند گفت: صنوف گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ دماوند با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در صورت تخطی و بازگشایی محل کسب بدون اخطار پلمب خواهند شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ 10 April 2021

گروه‌های شغلی ۳،۲و۴ دماوند در صورت تخطی بدون اخطار پلمب می شوند

 

به گزارش پایگاه خبری تابناک تهران، آرش آقاجان احمدی، صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با عنایت به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی همه صنوف به غیر از مشاغل گروه یک، تمام اصناف شهرستان دماوند به غیر از مشاغل گروه یک باید تعطیل باشند.

آقاجان احمدی گفت: در صورت تخطی هر واحد صنفی مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ نسبت به پلمب واحد اقدام می‌شود و در صورت پلمب واحد صنفی به مدت ۱۰ روز پلمب خواهد ماند و هیچ‌گونه اخطار پلمب قبل آن به واحدهای صنفی متخلف داده نمی‌شود.

رئیس اداره صمت دماوند عنوان داشت: حسن اجرای موارد ذکر شده با مسئولیت تمام اعضای هیأت مدیره اتحادیه‌ها خواهد بود و هر گونه کوتاهی در این خصوص موجب رسیدگی برابر دستورالعمل بند ۵ ماده ۵۵ قانون نظام صنفی خواهد شد.

وی بیان داشت: همچنین در همین راستا هیچ اتحادیه‌ای تعطیل نخواهد بود و نسبت به رنگ‌بندی در اتحادیه‌ها حاضر هستند و اتاق اصناف و پلیس اماکن از امروز شنبه واحدهای صنفی که تمکین نکنند، بدون اخطار پلمب خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار