سخنگوی شورای شهر:
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه وظیفه ما آن است که مردم در جریان قرار بگیرند، «که چه گرفتیم و چه تحویل دادیم»، از ارائه طرح دوفوریتی الزام شهردار تهران به تدوین کارنامه چهارساله ۹۶ تا ۱۴۰۰ خبر داد که در نشست آتی شورای شهر بررسی خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ 12 April 2021

«علی اعطا» در این خصوص در کانال تلگرامی خود، در تشریح این طرح دوفوریتی با اشاره به ضرورت ارایه گزارش مقایسه ای در حوزه های ماموریتی شهرداری تهران گفت: به نظر اینجانب و سایر همکاران شورا، همانگونه که شهردار تهران در شهریور ۹۶ بر مبنای مصوبه شورا سند تحویل و تحول بر مبنای عملکرد ۱۲ ساله شهرداری را تهیه و تقدیم شورا کرد، ضرورت دارد شهردار سند تحویل و تحول پایان دوره را تهیه و ارایه کند.

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: باید در چارچوب یک صورت بندی مقایسه ای، توضیح داده شود چه تحویل گرفته شده است و چه تحویل داده خواهد شد.

اعطا با تاکید بر اینکه این طرح دوفوریتی با امضای ۱۷ عضو شورا تقدیم محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران شده است، اظهار داشت: با توجه به دوفوریت پیشنهادی، این طرح به عنوان اولین دستور در جلسه علنی روز سه شنبه (٢۴ فروردین ماه) شورای شهر مطرح می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار