پد بالگرد هلال‌احمر در آزادراه تهران - شمال با حضور رئیس سازمان امداد و نجات، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران و دیگر مسئولان دخیل در امر مدیریت بحران و سوانح به صورت رسمی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ 12 April 2021

 

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از جمعیت هلال احمر، مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ضمن قدردانی از همکاری دستگاه های خدمت رسان به هموطنان در حوزه سفر، به ویژه پلیس راه گفت: از پیگیری های مدیر عامل و همکارانمان در حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران جهت آماده شدن پدهای بالگرد آزاد راه تهران - شمال قدردانی می کنیم و باعث افتخار است که با بکارگیری این این پدها، سرعت و کیفیت امداد رسانی به حوادث و سوانح احتمالی در این آزادراه کاهش قابل توجهی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر و بالاخص در جمعیت هلال احمر و دستگاه های امداد رسان، به بسترسازی و توسعه ناوگان امداد هوایی بدلیل تاثیر بسزای آن در امدادرسانی سریع به هموطنان در حوادث و سوانح، توجه ویژه ای شده که امیدوارم بزودی با همکاری مسئولان امر، هر روز باعث پیشرفت و افزایش ناوگان و تجهیزات و زیر ساخت های امدادرسانی همچون پد بالگرد برای جلب رضایت هموطنانمان باشیم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: این پد بالگرد کمتر از یکسال و با همکاری وزارت راه، شرکت های سازنده و بهره بردار آزادراه تهران - شمال و جمعیت هلال احمر آماده و عملیاتی شد که در همین جا جای دارد از همه دست اندرکاران آن کمال تشکر را داشته باشم.

ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران نیز ضمن قدردانی از همکاری همه نهادهایی که در احداث این پد بالگرد دخیل بودند، اظهار داشت: پدهای بالگرد آزاد راه تهران - شمال در کنار پایگاه امداد و نجات این آزاد راه برای امداد رسانی به حوادث احتمالی یکی از افتخارات مشترک جمعیت هلال احمر و حوزه های دخیل در سفر ایمن هموطنان خواهد بود و می تواند در کشور الگو باشد.

وی ادامه داد: با افتتاح این پد و دو پد اضطراری دیگر در آزاد راه تهران - شمال، در ارائه خدمات امداد هوایی به هموطنان تسریع خواهد شد و حتی می توان در مواقع بحرانی نیز به روستاهای نزدیک آزاد راه تهران - شمال خدمات امدادی ارائه کرد.

تاجیک نوری گفت: با افتتاح این پدها امداد و خدمت رسانی در این آزاد راه با همکاری اورژانس، پلیس راه، راهداری و ... با قدرت بیشتری نسبت به قبل انجام خواهد شد تا هموطنان با ایمنی و آرامش خاطر بیشتری بتوانند به سفرهای خود بپردازند.

بنا بر این گزارش، آزادراه تهران - شمال، از این پس دارای یک پد اصلی و دو پد اضطراری برای فرود بالگرد خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار