رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از ارائه پیشنهاد تشکیل کارگروه رفع موانع تولید با محوریت بررسی اثرات صدور هرگونه دستورالعمل جدید بر فرآیند تولید خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ 12 April 2021

 

به گزارش تابناک تهران از اعلام سازمان صمت پایتخت یداله صادقی روز دوشنبه افزود: در راستای اختیارات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، کارگروهی متشکل از دستگاه‌های اقتصادی تشکیل و قبل از صدور هرگونه دستورالعمل جدید، نسبت به بررسی اثرات احتمالی آن برفرآیندهای تولید ارزیابی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: درراستای تسهیل هم‌افزایی جهت تحقق شعار سال به عنوان محور و مبنای توسعه کشور و راهکار موثر خروج از وضعیت فعلی، رفع موانع تولید باید در اولویت قرار گیرد.

صادقی گفت: رفع موانع تولید محصول سیاستگذاری متمرکز و متوازن بوده که بیش از پیش رفتار و اقدام هماهنگ دستگاه‌های حاکمیتی را می‌طلبد و هر گونه رویکرد و اتخاذ سیاست‌ بخشی ، بدون درنظر گرفتن اثرات مثبت و منفی آن بر زنجیره تولید می‌تواند اختلالات و اثرات محدود کننده ایجاد کند.

رئیس سازمان صمت تهران افزود: پیشنهاد شده است که با محوریت وزارت صمت و حول اختیارات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کارگروه بررسی اثرات صدور دستورالعمل‌ها برفرآیند تولید ایجاد شود و امیدواریم این کارگروه بر اجرای فرآیند و مکانیزم‌های اجرایی تاثیر بگذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار