معاون استاندار تهران خبر داد؛
معاون توسعه منابع استاندار تهران با تاکید بر اینکه عدم اجرای مصوبه دورکاری کارمندان تخلف است گفت: امروز ۴ متخلف اداری سازمان تأمین اجتماعی به استانداری تهران و ستاد کرونا معرفی شدند.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱ 12 April 2021

 

غلامرضا عباس پاشا ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید خود از دستگاه‌های دولتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شرایط قرمز کرونایی که به همه ادارات و مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص اجرای دورکاری کارمندان ابلاغ شده، لغو یا عدم اجرای مصوبه دورکاری کارمندان تخلف است.

عباس پاشا با اشاره به اینکه در زمینه اجرای مصوبه ستاد مقابله با کرونا و دورکاری کارمندان هیچ گونه مماشاتی نخواهیم داشت گفت: با مدیرانی که از این مصوبه تبعیت نکنند به شدت برخورد صورت خواهد گرفت.

وی افزود: از سوی شهروندان گزارش‌هایی را مبنی بر عدم اجرای صحیح مصوبه ستاد مقابله با کرونا در ۳ دستگاه ملی پرتردد تهران از جمله وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی داشتیم و بر آن شدیم که از دستگاه‌های مذکور بازدید به عمل آوریم و در این بازدیدها نیز بعضاً مشاهده کردیم که رعایت دورکاری و استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت ضعیف اجرا شده است.

معاون توسعه منابع استانداری تهران بیان داشت: طی بازدید امروز از سازمان تأمین اجتماعی ۴ نفر از متخلفان به تخلفات اداری معرفی و گزارش موضوع نیز به استاندار و ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار