شایعات جدید منتشر شده نشان می‌دهد که هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) برای ساخت بازی بعدی خود به سراغ سونی رفته بود، اما ظاهراً این پیشنهاد از سوی سونی رد شده است.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ 12 April 2021
کوجیما پروداکشنز

به گزارش تابناک سمنان هیدئو کوجیما از زمان آغاز کار ساخت بازی، تقریباً با سونی و برند پلی‌استیشن ارتباط تنگاتنگی داشته است. وی پس از قطع همکاری با کونامی (Konami)، اصلاحاتی را در استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) انجام داد و با حمایت سونی بر روی ساخت بازی Death Stranding تمرکز کرد. اخیراً گزارش‌ها و شایعاتی منتشر شد که نشان می‌دهد کوجیما پروداکشنز و ایکس‌باکس در آستانه‌ی همکاری برای بازی بعدی این استودیو هستند. اما ظاهراً این همه‌ی ماجرا نبوده است.

Shpeshal_Ed، یکی از اینسایدرهای مشهور صنعت بازی، به‌تازگی در جدیدترین پادکست Xbox Era توضیح داد که کوجیما ابتدا برای بازی بعدی خود به سراغ سونی رفته بود. با این حال سونی ظاهراً از عملکرد تجاری Death Stranding راضی نبوده و به همین پیشنهاد همکاری مجدد با کوجیما پروداکشنز را رد کرده است. وی همچنین در ادامه گفت احتمالاً کوجیما برای مدتی با گوگل و استیدیا در حال مذاکرده بود، زیرا بازی بعدی این استودیو ظاهراً از فناوری ابری استفاده می‌کند. اما در نهایت این گفت‌وگوها به جایی نرسید. کوجیما این پیشنهاد را با مایکروسافت در میان گذاشت و پیشرفت‌هایی در این مذاکرات حاصل شده است. به گفته‌ی Shpeshal_Ed معامله مایکروسافت و کوجیما ظاهراً در آستانه‌ی تکمیل شدن است. بنابراین اگر این اتفاق رخ دهد، ممکن است به‌زودی اطلاعاتی از این پروژه منتشر شود.

پیش‌تر نیز یوجی شینکاوا (Yoji Shinkawa)، کارگردان هنری استودیوی کوجیما پروداکشنز اعلام کرده بود که بازی بعدی آن‌ها احتمالاً در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. در هر صورت باید منتظر اطلاعات بیشتری در خصوص پروژه‌ی جدید کوجیما باشیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار